14.04.2012 г.

От писатилката 17


17

Двете с Кристина влязохме в залата и стигнахме до опашката от фенове чакащи авторката. Аз направо тръгнах към масата, което изглеждаше като пререждане за хората, които не знаеха коя е авторката.
-Не е правилно да се пререждаш.-каза Кристина. Аз само се усмихнах и седнах зад масата.-И това не е правилно.
-Още не съм ти казала името си.-казах и подадох ръката си.-Ерика Ричардс.-казах и я изненадах. Тя хвана ръката ми несигурно. Взех един плакат от купчината до мен написах с бял маркер "Благодаря ти за помощта." После се подписах и нарисувах моя знак.
 -И нека това случката да си остане тайна.-прошепнах докато и дадох плаката. Тя се усмихна и кимна.
Раздавах плакати и се усмихвах широко. Снимах се с тях, радвах се колко много фенове имах и знаех, че има поне още толкова, които не са могли да дойдат.
-Госпожице Ерика.-каза едно малко момиченце, което едва се подаваше над масата. Гледаше ме с огромните си очи прегръщайки майка си.
 -Наричай ме само Ерика.-усмихнах й се и й подадох ръка да се здрависаме.-А ти как се казваш.
-Лили.
-Хубаво име.усмихнах се докато написах на бързо пожелание върху плаката.
-Защо си тъжна?-попита тя. Само малките души разбираха кога някой се измъчва.
-Момчето, което харесвам на харесва мен.-отговорих.
-Но нали Шон те харесва?-попита тя. Очевидно си мислеше книгата за истинска. Но не вампирът, а другия Шон ми разби сърцето.
-Шон е този, който не ме харесва.-казах.
-Но нали в книгата пишеше...-очите на момичето се изпълниха със сълзи. Тряббваше да направя нещо бързо.
-О, не. Всичко ще се оправи. Не се притеснявай. Нали знаеш, книгите винаги си имат щастлив край.-успокоих я и тя си тръгна с усмивка.
"Но не и реалния живот...освен, ако не говорим за смъртта."
Всички си тръгнаха щастливи от събирането. Когато раздадох и последния плакат, се качих на нашия етаж с Шон.Бях много изморена и копнеех за леглото си. Планирах когато вляза в стаята да излетя до леглото си без дори да погледна Шон. Когато влязох в стаята видях Шон и другата Ерика да се целуват на дивана.

Има малка игра. Ще попитам въпрос и вие ще трябва да отговорите първи на въпроса. Победителя ще бъде известен в кратка история в началото преди всяка глава. №1 въпрос е: " Какъв е първият час на Ерика на първия учебен ден?"
И без мамене. Късмет.

2 коментара:

  1. Ооо грубо ...Шон и другата Ерика.Нямам търпени,какво ли ще направи Ерика.Бтв аз вече писах във файсбук,но май първия час на Ерика беше психология.;р

    ОтговорИзтриване