11.04.2012 г.

От писатилката 14


14

 Стори ми се сякаш цял век стояхме на летището докато чакаме багажа и останалото. Но това беше само, защото исках да вида LA почти цял живот.
Когато аз и Шон най-накрая излязохме от летището двамата се качихме в едно такси и аз казах адреса на хотела, където щяхме да отседнем.
 
(Клипа дава някаква представа за улиците на LA)
Всичко беше платено и приготвено за мен и феновете на книгата. Беше уредено само два дни преди да започна да уча в университета. 
През прозореца се виждаха невероятните улици. Наистина изумителна гледка.
-'Cause there's no other place that I'd rather be than Los Angeles...-припявах като влязохме в хотела.
"Наистина страхотен хотел" помислих си. "Пет звезди! Ще се поглезя."
-Добър ден, мадам.-каза мъжът зад рецепцията. Предполагам управителя.-Господине.-обърна се той към Шон.-Мога ли да ви помогна?
-Да. Името ми е Ерика Ричардс, тава е Шон Самюелс.-Шон ми беше казал името си, за да направя резервация и за неговата стая.
-О, да писателката!-прекъсна ме мъжът. Той написа нещо на компютъра до него със светкавична бързина-Вие сте в стая 206.-усмихна се той.-Проблемът е, че има само една свободна стая. Майка ви каза, че няма проблем да сте с вашата приятелка.
-Моля?-прекъснах го. Бързо набрах телефона на майка и зачаках.
-Ало?-чух майка на другата линия.
-Мамо! Не съм с Миша. С един приятел съм!-казах й веднага. Нямах време за допълнителни обяснения.
-Но защо не повика Миша?-попита спокойно майка и ме накара да тропам нервно с крак по пода.
-Миша трябваше да остане при леля си. Излезе от болница и Миша я наглежда. А ти си при баба и нямаше кой да извикам.
-Защо не извика баща си?
-Защото не мога да го търпя когато излезем от града. Знаеш го какъв е. Плюс това щеше да виси някъде на риболов и аз пак щях да съм сама. Знаеш колко е досаден! Да не говорим, че ще ми мрънка как всичко е много скъпо.
-Добре мила. Дано поне младежът е разбран.
-Разбира се, че е. Имам предчувствие за хората.
-Добре мила. Прекарай си добре!
-Разбира се. Чао.
-Чао.
Въздъхнах и се обърнах към Шон, който ме гледаше объркано.
-Ще трябва да сме в една стая. Много съжалявам. Очевидно майка ми помислила, че Миша ще е с мен, а има само една свободна стая...
-Няма значение.-усмихна се той.

(Не е точно копие на идеята ми, но е близко?)
 когато влязохме в стаята ни аз и Шон се изумихме. Стаята беше огромна, светла(в жълто и бяло), огромен телевизор, бял диван  пред него и в края на стаята беше най-голямото легло, което бях виждала. Сигурна бях, че ще е много удобно. Гледката през прозорците беше невероятна. Имаше една бяла врата до леглото и предположих, че е за банята.
-Остави си нещата и да се разходим из града.-казах и захвърлих сака на леглото. Бързо взех някакви дрехи от там и се преоблякох в банята.
  После добавих няколко допълнения и шапката ми на Hollywood undead.
Шон носеше черна тениска, на която със сили букви пишеше "Fuck it all!", черни дънки и кецове.
Аз и Шон излязохме от стаята, но почти на входа на хотела ме обградиха фенове, които искаха автографи.
-Шон, моля те потърси такси докато поговоря с феновете.-помолих го. Той кимна и се отдалечи. "Ако феновете го видят ще си помислят, че книгата е за него! И феновете на вампира Шон ще ми го отмъкнат!" помислих се ужасена. "Чакай! Той не е мой. Не го харесвам. Или..."
Дадох автографи на феновете, поговорихме малко и се снимахме.
-Съжалявам, но аз и един мой приятел ще се разходим из града. Приятен ден!-казах и се измъкнах от тях.

1 коментар:

  1. Hollywood Undead <3 обичам когато има песнички за слушане докато чета. Иии май Ерика си пада по Шон ...олее как харесвам любовни историйки.Нямам търпение да видя как ще се развият нещата между тях.

    ОтговорИзтриване