8.04.2012 г.

От писатилката 10


10

Взех хавлията си и тихо минах по коридора към банята. Почуках на вратата и не чух отговор. Отворих вратата и влязох вътре. Слушах песен на Slipknot, вероятно увеличена на макс и започнах да си припявам докато пълних ваната. Когато се потопих във водата се чуваше бавна песен на Nickelback.
Отпуснах се във ваната и се замислих за Шон и Хенри. Помислих си, че ще мига да убедя Хенри да се помирят, но Шон нямаше да се пречупи.
Шон...наистина приличаше като вампирът от книгата ми. Как беше възможно? И още един въпрос - беше ли и той вампир? Може би...щом толкова приличаше на героя в книгата ми... А може би, просто съм го срещала преди, но не си спомням...Не.Беше просто съвпадение.
Бавната песен свърши и настана тишина. Аз излязох бавно и внимателно от ваната и рязко нова песен се пусна. Толкова силно и неочаквано, че аз се подхлъзнах и паднах с вик на земята.
-Ох.-измънках като се опитах да се изправя.
-Какво има?-попита той като влетя в банята-О, извинявай!-извини се той и също толкова бързо излезе и затръшна вратата.
 -Извинявай.-извини се отново той. Изчервих се като домат от неудобство.
-Ако някой извика в банята знаеш ли, че е много вероятно просто да се е подхлъзнал!-извиках.-И да е гол!
-Извинявай!-извини се отново Шон.
-Махай се от вратата! Не искам да те виждам!-извиках.
Изправих се и взех хавлията си. Омотах я около мен и излязох от банята. Шон още стоеше пред вратата.
-Инат съм.-каза той.
-Забелязах.-отговорих.
-Исках да ти се из...-тогава той осъзна какво казах-Заради Хенри ли го каза?-попита той.
-Бинго!-отговорих и тръгнах към стаята си. От косата ми капеше вода и оставяше пътечка. Молех се Шон да я последва и да каже, че ще се помири с Хенри.
-Ще си помисля!-извика той когато стигнах вратата на стаята ми.-Но само, ако ми простиш!-извика той още на мястото си когато хванах дръжката на вратата.
-Ще си помисля.-казах с усмивка и влязох в стаята.Въпреки, че не виждах Шон знаех, че и той се усмихва.

Няма коментари:

Публикуване на коментар