3.02.2013 г.

Dancing with your heart 5

5

 С момчетата заедно отидохме на следващия ден в залата и там ни чакаха Taemin и Kai.
-Soomi!-зарадва се Taemin и се затича към мен, но се спря когато видя другите момчета зад мен.
-Кои са тези?-попита той и Kai дойде до нас заинтересован.
-Това са едни мои много добри приятели.-обясних му.-Това са Kang Dong Ho (Baekho), Minki (Ren), Hwang Minhyun, Aaron Kwak и Jonghyun (JR).-представих ги един по един.-Момчета, това са Lee Taemin и Kim Jong In.-представих и тях.
-Вие не сте ли Nu'est?-попита Kai.
-Точно така.-кимна JR.
-И ето, че две нови групи се запознаха.-усмихнах се пляскайки с ръце.
-Всъщност...-започна Taemin и си знаех какво ще каже.
-Да, но дори аз не познавам останалите от ЕХО.-обясних и тръгнах към огледалата.
-Защо те нямаше толкова дълго?-попита Kai и усетих как всички останали замръзнаха. Аз поех дълбоко дъх и си представих прегръдката на момчетата. Ако не друго, трябваше да съм силна, заради тях.
-Бях в депресия, но всичко се оправи.-обърнах се към тях с усмивка.
-Можех и аз да помогна. Боже, все забравям да си разменим телефоните.-каза Taemin и отиде до раницата си. Извади телефона си и Kai го последва. Когато си разменихме номерата вече беше време да танцуваме.
-Боже, колко сме много. Трябва да направим нещо заедно.-казах с усмивка.-Например на TVXQ, те имат танци с толкова много танцьори.-предложих.
-Или на Super junior sunbaenim.-предложи Taemin и аз се намръщих.-Какво?
-Ами танците им не са нещо специално...-опитах се да смекча мнението си.-Просто мислех за нещо от сорта на Keep Your Head Down, Catch Me или Humanoids.-усмихнах се.-Само секунда.-ухилих се и отидох до едно шкафче и го отключих със собствен ключ. Вътре сложих якето си и раницата ми.
-Какво е това шкафче?-попита любопитно Kai.
-Говорих със собственика на фитнеса за мое шкафче и той се съгласи. Тук държа неща за танците ми.-обясних. Всички се заинтересуваха и се доближиха да водят какво има вътре.-Нищо специално. Резервен анцуг и тениска.-обясних срамежливо.
-Ами другите?-попита Baekho.
-Това обувки на висок ток ли са?-попита Kai.
-За някои танци ми трябват различни дрехи или предмети.-обясних засрамено. Как можех да им кажа, че това бяха и единствените ми обувки на висок ток и ги ползвах само за танци. Или, че това са ми третите чифтове, защото все ги късам като танцувам. Или, че дори се научих да вървя и танцувам с тях, жертва единствено и само за танците.
-Има и сако.-каза JR.
-Сако, шал, обувки на токове, чадър. Още няколко неща, това е.-обясних бързо.
-Те са за танците, които танцува за завършването, нали?-попита Ren.
-Мхм.-отговорих.
-Нека те видим!-зарадва се Kai.
-Да, ние не сме имали този късмет да те водим.-съгласи си Taemin.
-Малко ме е срам заради един от танците...-измънках.
-Стига с тези глупости. Искам да те видя пак.-каза нетърпеливо Baekho.
-Добре де добре.-съгласих се. Сложих си високите токове, сакото и шапката. Увих шала като гривна около ръката ми и взех чадъра, който беше мъжки, от онези старите с извита дръжка. Идеята ми беше да използвам бастун, но нямаше от къде да намеря.
Застанах пред момчетата с  гръб към огледалото и изчаках Ren да опусне диска.
Първата песен беше She's gone на G-Dradon и сама бях измислила целия танц. Когато песента свърши се обърнах с гръб към тях и свалих сакото, шапката и чадъра.
Започна What is love на EXO и аз затанцувах танца на Kai от тийзъра. За това и се притеснявах. Kai знаеше идеално този танц и ако сбърках той щеше да знае, а и можеше да не го изтанцувам много добре. Накрая когато свърши и тази песен оставих сакото и шапката и разпуснах шала, така че да се спуска от китката ми и започнах да танцувам веднага щом чух I love you на 2ne1.
Но този танц го промених малко. Накрая леко задъхана се поклоних и всички започнаха да пляскат.
-Soomi кога ще отидеш на кастинг?-попита Baekho.
-Януари. Тогава има кастинг в SM.-каза щастливо Taemin.
-Защо пък SM?-попита Baekho.-Тя може да иска в Pledis. Януари Pledis също ще има кастинг.
-Я не се карайте!-скарах им се.-Хрумна ми идея. Защо не направим микс от ваши песни. Ще знаете част от танца, другата ще я научите.-казах им.
-Ами...-замисли се Aron.
-Аз ще ви науча, ако имате нужда от помощ.-ухилих им се.
-О, аз ще имам нужда от много помощ.-ухили се Baekho. Преди да кажа нещо телефона на JR звънна и той вдигна отдалечавайки се.
-Да?... Сега?... Добре...-каза той и затвори.-Може да го оставим за друг път.-усмихна се извинително той-Мениджър hyung се обади и каза, че трябва да тръгваме.-обясни той.
-Ама днес имахме свободен график.-оплака се Аron.
-Исках да потанцувам със Soomi.-измънка недоволно Ren.
-Нищо. Следващия път.-усмихнах им се и ги изпратих до вратата.
-Извинявай, че не те предупредих.-извини се Taemin веднага щом затворих вратата и ме стрена, защото не знаех че е зад мен.
-За кое?-усмихнах му се но се притесних когато видях тъжното му изражение.
-За Jonghyun hyung.-обясни той. Значи това обяснява реакциите им когато им казах, че излизам на среща с него.
-Няма нищо. Сама съм си виновна.-усмихнах се опитвайки се да прикрия тъгата си и тръгнах към огледалата и Kai.
-Харесваш ли го?-попита той.
-Мисля че гори го обичам.-прошепнах, но бях сигурна, че той ме чу и отново тръгнах към Kai, който по това време танцуваше и не беше разбрал нищо.
-Как се справяш с танца Jong In?-попитах го.
-Добре, но мисля, че забравих края.-отговори той.
-О, ясно.-казах и започнах да танцувам с него.
-Обмисляш ли да ходиш на прослушване?-попита ме той.
-Разбира се.-ухилих се и Taemin дойде при нас също да танцува.
-А реши ли къде?-попита Таемин.
-Не още. Може да се пробвам на много места и където ме приемат.-отговорих.
-В SM има кастинг на 28 Януари.-каза Taemin.
-Знам. Ще се пробвам също и в Pledis и...-спрях се и се закисках като влюбена ученичка, каквато си и бях-...и в Cube.-довърших.
-Какво? Това ли е избраната ти компания?-попита Kai.
-Както казах не съм избрала. Просто съм голям фен на Beast.-обясних им загледала се в движенията си в огледалото.-А и новата им група BtoB не са лоши.
-Не знаех, че те са любимата ти група.-каза Taemin учудено.
Докато танцувахме той влезе. Момчетата не  забелязаха, но щом проговорих и двамата замръзнаха.
-Какво правиш тук!?-извиках поглеждайки го в огледалото.
-Казах, че пак ще се виждаме.-усмихваше ми се той. Аз се обърнах и отидох до него.
-Аз не искам да те виждам! Така само правиш живота ми по-труден.-скарах му се.
-Не разбирам. Ти сама каза, че искаш да се срещаме тайно, а сега ме гониш.-каза той. Погледнах засрамено момчетата и бързо се обърнах към Jonghyun.
-Нека говорим навън.-изсъсках му и тръгнах към вратата. Веднага щом влязохме в коридора той ме блъсна към стената и започна да ме целува грубо. Тялото ми мигновено му отвърна въпреки, умът ми крещеше да го отблъсна. Отново усетих фойерверки по цялото си тяло. Собственото ми тяло ме предаваше. Накрая той се отдръпна с лукава усмивка.
-Подобряваш се.-каза той. Аз го отдръпнах и се отдалечих няколко крачки.
-Това, че ми отне първата целувка не значи нищо.-казах.-Забранявам ти да идваш. Не искам да те виждам повече!-извиках.
-Устните ти казваха друго до преди малко.-каза той с усмивка. Защо? Той беше добър човек, тогава защо се държеше така?
-Това няма значение. Едва ли ще ме разбереш. Искам просто да ме оставиш.-казах и тръгнах към вратата, но той ме прегърна през кръста и ме притисна към себе си.
-Наистина ли ще ме изоставиш?-попита той.
-Имам ли друг избор?-казах и едвам успях да се измъкна от прегръдката му и да вляза в залата.

_-Гледната точка на Jonghyun-_

Тя ме остави ме в коридора без да ме погледне. Стоварих юмрука си в стената до мен, а с другата ръка си разтърках слепоочията. Какво правех? Обичах я, но не можех да я задържа. По дяволите на известността!
Не... Не беше само това. Бях пълен задник с нея. С годините така и не се научих как да се държа с момичетата. Знаех си, че е чувствителна и, че трябваше да внимаваш с нея. Трябваше да послушам момчетата и да я оставя. Така само провалях живота и, но аз съм егоист и я исках за себе си. Така само я наранявах.
Ако можеше всичко да е поне малко по-лесно...

Няма коментари:

Публикуване на коментар