12.02.2013 г.

Dancing with your heart 12

12

Събудих се от топлите слънчеви лъчи по лицето си. Преди очите ми да привикнат със светлината носът ми усети миризмата на нещо вкусно готвещо се в кухнята. Принудих очите ми да се отворят и се намерих в непозната стая. Вътре имаше две легла, аз спях в едното, а другото беше празно. Стаята беше пълна с дрехи, но не прекалено. Всъщност, едната част (тази с леглото, на която аз спях) беше съвсем чиста и подредена, а другата беше с неоправено легло и няколко разхвърлени дрехи. Самата стая изглеждаше като общежитие. Не беше пълна с плакати и украси по рафтовете и стените като моята. Очевидно беше момчешка, защото дрехите бяха мъжки. Но не беше общежитието на NU'EST, защо вече бях влизала там. Реших, че най-лесно да разбера къде съм е да поогледам. Станах от леглото и осъзнах, че все още бях с дрехите си от вчера, изцапани с торта, и най-вероятно косата ми беше в комично състояние. Излязох от стаята и се намерих в хол. Там имаше простор с много мъжки дрехи. Да, това определено беше мъжко общежитие.
По миризмата бързо открих кухнята, където открих Kibum по тениска и нощница да пържи нещо. Някой рушкаше из хладилника и когато го затвори видях Jonghyun по нощница и бял прилепнал потник. Не знам защо но винаги много ми въздействаха момчета по бели потници. 
Сякаш той знаеше какво се върти в главата ми, защото се усмихна дяволито, но гласа на Taemin го спря.
-О, Soomi е будна.-каза той седнал на стол пред масата. Kibum се обърна заедно с тигана и се усмихна.
-Добро утро сънливкe.-каза той.
-Какво правя тук?-попитах и седнах между Minho и Taemin на масата. Може би защото още бях сънлива приемах нещата много добре.
-Снощи заспа, не помниш ли?-попита Kibum продължавайки да пържи.
-Това нищо не обяснява.-казах и разтърках очите си, за да се събудя. Taemin ми се усмихваше сладко, а Minho едва държеше очите си отворени. Jonghyun седна пред мен на масата още с усмивка. Ама той как можеше да е толкова ухилен рано сутрин?!
-Нямаше какво друго да направя. Извиках такси и те донесох тук.-каза той.
-Родителите ми ще ме убият.-промълвих и се хванах за главата. Заради силната музика вчера главата ми кънтеше.
-О, няма проблем. Звъннах на родителите ти и им казах.-отговори той и дойде до нас поставяйки пържено яйце в чинията ми.
-И те ти позволиха?!-попитах и се изправих.
-Дори не се замислиха.-каза той и върна тигана на котлона, но се върна на масата и седна пред Taemin.
-Ама как си ги спечелил така?!-попитах.
-Hyung се разбира много добре с родителите.-усмихна се Taemin и започна да закусва.
-Той самия се държи като родител.-каза Jonghyun докато ядеше.
-Добро утро.-измънка Onew на вратата търкайки очите си. Аз го погледнах и се засмях. Косата му сигурно беше зле колкото моята.-Омо! Тя какво прави тук?-попита той и подскочи.
-Не бъди груб. Ти спеше когато я доведох. Ще ти разкажа после.-скара му се Kibum.-Седни да закусваш.
-Сега се сетих. Аз всъщност в чие легло спях?-попитах.
-В моето.-каза Kibum.
-А ти къде спа?-попитах повдигайки вежда.
-Заедно с Jonghyun. Така можех да съм сигурен, че няма да ти направи нещо докато спим.-обясни той.
-Това означава ли, че сте били в същата стая?-попитах и те кимнаха загледани в чиниите си. Единствено Jonghyun ми се беше ухилил.
-Говориш на сън. Цяла нощ вика името ми.-каза той.
-Не е вярно!-изчервих се.-Нали?-попитах Kibum и той поклати глава.
-Това не ли беше?-попитах, но той не отговори.
-Искаш ли да гледаме филм?-попита Taemin.
-Мислех да тренирам.-казах и той се нацупи сладко.
-О, колко си сладък.-ухилих се и го щипнах по бузката.-Добре тогава. Ще гледаме филми.
-Soomi аз не съм дете. Не се дръж така с мен.-нацупи се още повече и едва се сдържах да не го ощипя отново.
-Добре извинявай Taeminiee...оппа.-добавих. Съвсем бях забравила, че е по-голям. Доки Jongin ми се струваше по-голям от него.-Какъв филм ще гледаме?-попитах.
-Какво ще кажете за някой филм с танци?-попита Taemin.
-Изгледали сме ги всичките. Какво ще кажете за екшън?-попита Minho.
-Или семеен.-предложи Kibum.
-Имаме момиче, трябва да гледаме романтичен.-каза Jonghyun и ми намигна.
-Ами защо не гледаме по един от всички. Имаме цял ден.-предложих и всички се зарадваха.
От много време не бях си почивала. И макар Nu'est да ме разсейваха не им позволявах да ми дадат цял ден почивка. Изчакахме първо Kibum да приготви снаксове, докато Minho отиде да вземе филми. Jinki досаждаше на Kibum, ядеше храната и само бавеше нещата. Аз седнах на дивана и до мен седна Taemin. Jonhyun от друга страна изчезна за определено време и се върна все още с потника и бели дънки.
 Знам какво беше намислил. Намръщих му се когато той седна от другата си страна. Обърнах се с гръб към него вслушвайки се в разговора ми с Taemin.
-Помолих Miho hyung да вземе един жесток филм. Step up 4. Изгледал съм ги всичките и този беше най-добрия.-каза той. Очите му блестяха като на дете в сладкарница. Наистина беше много сладък.
-Гледала съм първите три части, но нямах време за последната.-казах му. И двамата имахме една страст - танците. Обичахме всичко свързано с танците. Стиснах сребърните пантофки в ръка и осъзнах нещо.-Господи още имам торта в косата, нали?-попитах. Все още нямах време да се изкъпя и преоблека.
-Ами...-измънка неудобно Taemin и събра вежди. Дори така беше сладък и невинен.
-Можеш да се изкъпеш тук.-каза Jonghyun зад мен, заигра се с косата ми и тръпки полазиха тялото ми.
-Да, ще ти дадем дрехи.-съгласи се Taemin.-Сега се връщам.-каза той и изчезна. Почти веднага усетих устните на Jonghyun по врата си. Той нежно ме прегърна през кръста и ме притисна към себе си.
-Спри.-измънках, но изстенах когато той намери слабо място. Сложих ръце върху неговите, за да ги отдръпна, но бях напълно загубила силите си.-Ако някой ни види...-казах тихо докато той продължаваше да целува врата ми.-Момчетата са в другите ст...-изстенах отново когато той захапа нежно друго място. Защо бях толкова слаба в такива моменти? Как беше възможно той да ме превръща в толкова слабо момиче толкова лесно и бързо?
Веднага щом чухме някой да влиза в стаята и  двамата се отдалечихме веднага. Taemin гледаше към дрехите в ръцете си и не разбрах дали ни беше хванал.
-Kibum hyung носи малки размери и ми каза да взема негови дрехи.-каза той и най-сетне погледна към нас. Въпреки, че се бяхме раздалечили аз скочих и отидох до Taemin.-Много ви благодаря.-усмихнах му се и взех дрехите от ръцете му.
-Там е банята.-каза той и я посочи.-Ако имаш нужда от нещо само ни кажи.-усмихна ми се той с детската си усмивка.
Аз кимнах и влязох в банята. Вътре имаше толкова много козметични продукти колкото не бях виждала през живота си на едно място. Но, разбира се, те бяха звезди и трябваше да се грижат за себе си. Изкъпах се на бързо и се подсуших. Taemin ми беше дал бяла тениска и дънки, които въпреки всичко ми бяха широки. Трябваше да кача килограми. Погледнах се в огледалото. И тениската ми беше широка. Изглеждах като малко момиченце носещо дрехите на по-големия си брат. Въздъхнах и изсуших колкото мога косата си с хавлия колкото можах, но в крайна сметка излязох с мокра коса. Влязох в хола, където седяха момчетата и всички ме погледнаха странно.
-Толкова ли е смешно?-попитах.
-Момиче, супер си гореща!-извика Jonhyun и Kibum го удари зад врата.
-Да се преоблека ли? Мога да си сложа моите дрехи...-попитах и Taemin скочи тръгвайки към мен.
-Не! Това е комплимент, но ти не го слушай.-усмихна ми се той и ме заведе до дивана. Седнах между Kibum и Taemin, той се погрижи Jonghyun да е далеч от мен.
Заедно гледахме филми и се смяхме. Независимо дали гледахме комедия или беше друго, но нещо в него ни се струваше смешно. Ядохме снаксове и храната, която Kibum беше направил и пихме сокове и кола.
-Kibum оппа, дай и тази рецепта на мама.-казах му след като изядох сладка и той ми се усмихна.-Ей сега се връщам.-казах и отидох до тоалетната.
На връщане Jonghyun ме изненада. Той ме притисна към стената и започна да ме целува. Когато се отдръпна да си поеме дъх той прокара пръсти през все още мократа ми коса и се усмихна.
-Харесвам те с мокра коса.-каза той.-Първия път като те видях някои от кичурите ти бяха мокри.
-Да се връщаме.-казах и се опитах да го отдръпна но той не ме пусна.
-Знаеш ли какво правиш с хората когато танцуваш? Особено с танца на Mirotic. Всеки който те види да го танцуваш се влюбва в теб.-каза той.
-Какви си ги измисляш? Аз просто танцувам. Дори не съм мислела за секси излъчване. Просто танцувам.-намръщих се. Това беше просто тъп танц, който измислих.
-Знаеш ли текста? Заслушвала ли си се?-попита той.
-Това какво общо има?-попитах. Текста не беше мой и за мен танците нямаше общо с танца. Освен някои моменти, в които си помагах с предмети и дрехи, но по принцип текста не беше важен за танците ми.
-Има много.-усмихна се той и ме целуна отново. Този път захапа силно долната ми устна и аз издадох силен стон и се отдръпнах когато осъзнах това.
-Сигурно са ни чули.-казах.
-И какво. От край време знаят, че те харесвам.-каза той.
-Млъкни. Аз ще вляза първа, а ти се забави малко.-казах му и влязох в хола.-Колко съм глупава. Спънах се в коридора.-засмях се опитвайки се да  скрия притеснението си. Продължихме да гледаме филми до късно. После се прибрах вкъщи като момчетата ме изпратиха. Въпреки, че очаквах родителите ми да се карат, те не го направиха. Kibum наистина ги беше обработил.

Няма коментари:

Публикуване на коментар