26.02.2013 г.

Dancing with your heart 20

20

-К-какво правиш тук?-попитах Jonghyun изненадана. Не трябваше да се държа така. По принцип бих му се развикала и изгонила, но днес заради съня не можах дори да си намеря гласа.
-Taemin ме изпрати. Каза, че не може да дойде, защото е зает. Имала си нужда от помощ и дойдох.-обясни той.
-Д-добре.-измънках и продължих да танцувам. Не ми беше лесно, защото Jonghyun ме гледаше с онзи поглед, същия поглед, който сънувах. Той облизваше устните си, хапеше ги и ги докосваше с пръсти. Макар да беше правил това и преди ми действаше още повече, след сънищата. Накрая сама спрях песента с треперещи ръце. Не биваше така.
-Готова съм. Ще ме запишеш ли?-попитах го и той се ухили лукаво.-Какво? Нали за това дойде?-попитах го.
-Ще те запиша, щом искаш.-каза той и се изправи. Намръщих се, защото не разбрах какво му беше толкова смешно.
-Носиш си лаптоп или таблет, нали?-попитах го и той и извади таблета си от чантата си. После дойде до мен все още с усмивка.-Ти знаеш ли въобще защо си тук?-попитах го. Той ме погледна объркано и аз въздъхнах.-Знаех си.-казах.-Трябва да ми направиш клип за кандидатстването ми в Pledis и да ми помогнеш да попълня бланката ми за SM.-обясни му.
-Само това ли?-попита той.
-Какво очакваше?-попитах го объркана.
-Виж...съжалявам за...
-Знам.-прекъснах го.-Беше просто прилив на хормони, простих ти още тогава.-казах му и отметнех с ръка. Той ме погледна с усмивка и ми стана неудобно.
-Ще ме снимаш ли?-попитах и той кимна пускайки камерата на таблета си.
Аз се представих на три езика - корейски, английски и български. Baekho ми каза, че това ще ми спечели повече токи. Също както английската ми песен, дори не знам от къде знаеше това. След като се представих беше ред на песента. Чудех се как ще реагира на песента и дори забравих, че това беше първият път, който той ме чуваше да пея.
-I keep on fallin', in and of love.-изпях със затворени очи опитвайки се да не мисля за него, а за това как Dongho пееше песента, но не се сдържах и го погледнах започвайки да пея песента по свой начин.-With you.-Jonghyun ме погледна изненадано и леко поклати таблета. Беше разбрал, че песента е за него, но не прекъсна клипа.
 Когато спрях да пея започнах да танцувам свой танц на MBLAQ - Run и накрая се поклоних казвайки чао отново на 3 езика. Клипа свърши и Jonghyun ме погледна притеснено.
-Какво? Имаме още работа. Трябва да пратиш клипа, потърси къде в сайта на Pledis.-казах му.-Също трябва да попълня молба за кастинга на SM. Знаеш ли как? Dongho каза, че може в Интернет.-казах му и той кимна.
-О, да.-заекна той и се загледа на нещо в таблета, но после започна да движи пръстите си по него и скоро започна да ме пита въпроси. Име, години, дата на раждане... Всичко.
-Имала ли си някога приятел?-попита той.
-Не може да го има.-намръщих му се.
-Така пише. Аз съм попълвал същата бланка.-лъжеше ме той.
-Дай да видя.-казах и пристъпих към него и той се отдръпна.
-Добре де, няма го! Просто ми е любопитно.-усмихна се той.
-Следващия въпрос.-намръщих му се.
-Няма ли да ми  отговориш?-попита той.
-Не. Давай следващия въпрос и гледай да е от бланката.-казах строго.
-Гръдна обиколка?-попита той.
-Ще те ударя!-скарах му се и понечих да замахна с ръка, но той се отдръпна назад.
-Не, наистина го пише. Виж сама.-каза той и ми даде таблета. Наистина искаха размерите ми. Ама това какво беше? Кастинг за певци или за модели?
Написах сама мерките си и му подадох таблета молейки се да не види, но той ги видя и повдигна вежди с усмивка.
-Следващия въпрос.-изсъсках.
Но причината да бях лоша с него беше, защото се пазех от това, което бих направила по принцип. Но той ме гледаше със блестящи очи, беше толкова щастлив да ме опознае, че не ми даде сърце да му се карам. Накрая, след последния въпрос аз въздъхнах облекчено и Jonghyun изпрати попълнената бланка.
-Много ти благодаря. С какво мога да ти се отблагодаря?-попитах го, но после мислено се зашлевих. Как можах да му кажа това. Той се ухили и бях готова да избягам.
-Ще танцуваш на песни по мой избор.-каза той. Взе кутийката ми с дискове и ги разгледа един по един, накрая се спря на един и се ухили.
-Какво е това?-попита той. Аз погледнах над рамото ми и се зашлевих мислено отново.
-Диск с песни само на момичешки групи. Но това беше, защото имаше състезание за момичешки групи, а аз не пропускам състезания.-обясних на бързо. Jonghyun ми даде кутийката и отиде до CD-то.
-Искам песен номер 2, 4 и 6 усмихна се той.
Знаех кои са. Дори още помнех танците. Но не можех да го направя. Въпреки това трябваше.
-Искам и да си сложиш токове.-допълни той.
-Перверзник.-изсъсках и взех клина си от шкафа ми. Преоблякох се в съблекалнята, върнах се и си сложих токовете.
Първата песен беше Poison на Secret. Не го погледнах, но усетих погледа му по тялото ми. Той отново започна да ме изкушава с устните си, а с очи галеше тялото ми. Когато песента свърши легнах на земята.
Jonghyun пусна четвърта песен, която беше Dr. Feel good на Rania и се изчервих.
  Тази песен не трябваше да е там. Малко по малко започнах да мисля за него. Дали щеше да е същия като в съня? Дали щеше да е груб? Какво ли беше тялото му? Независимо колко се опитвах да мисля за друго не успявах. Гледах го в очите докато правех тези неприлични движения, а той сякаш четеше мислите ми.
Малко преди да свърши песента и преди дори да е видял танца ми на 6та песен той дойде до мен и ме целуна жадно. Не бях изненадана, дори не съм сигурна дали не го целунах първа. Жадувах за тези устни, сънувах ги. Но се зачудих какво друго мога да опозная от него. Този път целувките не ми стигаха, исках още. И той го разбираше и безсрамно вкара езика си в устата ми. Притиснах се към него и той прокара ръка по гърба ми, към дупето и уви краката ми около кръста му. Аз увих ръце около врата му и той нежно ме постави на земята лягайки върху мен. Откъсна устните си от моите само за да ги постави върху врата ми и да потърси слабото ми място. Намери го почти веднага и се спря на него щом чу тихия ми стон. Той измърка доволно на стоновете ми и продължи да хапе и целува  врата ми докато ръцете му галеха бедрата ми. После ги премести на потника ми и го повдигна, за да разкрие сутиена ми и започна да галя гърдите ми. Целуна ме страстно по устните и се премести на гърдите ми галейки и целувайки ги през тънкия плат на сутиена. Стоновете ми станаха все по силни и тялото ми започна да трепери от желанието. Бързо свалих блузата му и започнах да целувам мускулестото му тяло. Усетих как се бе втвърдил и за миг не ми мина през ума, че щяхме да го направим в залата.
Бързо го обърнах по гръб за да мога да го целувам свободно. Целунах устните му жадно, после започнах да целувам надолу гърдите му, а после и плочките. Стигнах до ръба на дънките, погалих втвърдения му член през материята, възседнах го, свалих нацяло потника си и го целунах отново движейки ханша си много бавно. Дразнех го. Чух леките му стонове и полудях. Дори не бях сънувала толкова секси стонове. Jonghyun ме обърна по гръб и ме притисна силно към земята. Задвижи си бедрата малко по-бързо и свали сутиена ми. Започна да целува едната ми гърда докато галеше другата. Взе зърното ми в уста и го притисна нежно между зъбите си карайки ме да изстена силно. После се премести на другата ми гърда, а едната си ръка спусна по корема ми под клина и бикините ми. После се отдръпна и ми се усмихна.
-Вече си толкова мокра.-каза той и ме целуна докато стимулираше клитора ми. Усещането беше толкова силно, че нямах силата да го целувам, а само стенех без да внимавам дали някой ще ни чуе. Jonghyun премести още малко пръста си надолу и го вкара в мен карайки ме да извикам.
-Б-боли!-изстенах и той ме целуна нежно.
-Толкова си чувствителна.-промълви той в ухото ми и само от дъха му настръхвах цялата.-Ще бъда внимателен.-каза той и вкара по-дълбоко пръста си и аз забих ноктите си в гърба му.-Отпусни се.-прошепна той в ухото ми вкарвайки още по-дълбоко пръста си и аз изстенах отново.
-Не!-извика някой на вратата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар