24.02.2013 г.

Dancing with your heart 19

19

Карах колата на татко, за да отида до другия край на града. Аз не карах често, но беше спешно, за това го помолих за колата и той се съгласи. Не се бях наспала добре, защото учех за изпита, а по някаква причина той щеше са се състои чак в другия край на града. И, разбира се, аз се успах.
Опитвах се да карам внимателно, но и да побързам. Разбира се, че полицай ме спря. Изпсувах няколко пъти докато отбих на пътя. Помислих си, че ако карам по пътя покрай изоставените фабрики няма да има полицаи. Запитах се как така имаше полицаи точно там. Полицая дойде до вратата ми и аз спуснах стъклото усещайки топлия пролетен вятър. Той се наведе, за да ме погледне и смъкна черните си очила.
-Знаете ли с колко карахте, госпожице?-попита ме той.
-Да, но бързам, а и внимавам много, полицай...-казах и погледнах значката закачена на джоба му-...Kim Jonghyun.
-Това не е достатъчно.-усмихна се той.
Когато видях усмивката му колената ми омекнаха. Загледах се в очите му, но те бяха още по-хипнотизиращи и се зачудих как ще карам колата с крака като от кашкавал. Очите му бяха толкова стъклени, блестящи, толкова хипнотизиращо секси, че усетих електричество по тялото си.
-Но, аз много бързам.-оплаках се. Той повдига вежда сериозен и се замислих дали няма нарочно да ме задържи възможно най-много.
-Документите, моля.-каза той. Може би наистина това беше идеята му. Въздъхнах и извадих документите си от чантата ми. Полицая погледна шофьорската ми книжка, облиза устните си и погледна надолу с усмивка. 
-Може и да измислим нещо.-каза той и ми върна документите.
-Да, много бих се радвала.-усмихнах му се. Той се подхилна и се отдръпна от колата, но преди това ме погледна и отново облиза устни.
-Тогава излезте от колата.-каза той.
Ама... Аз си помислих, че ще ме остави. А и това беше първото ми нарушение. Въпреки това излязох недоволно от колата. Веднага щом затворих вратата той ме блъсна грубо към колата и започна да ме целува. Нямаше никакво разстояние между нас и не можах да се измъкна. А и тялото ми сякаш мислеше друго. Той ме целуваше страстно, ръцете му слязоха под полата до дупето ми и го стиснаха карайки ме да изстена и той се възползва да вкара езика си в устата ми. Оставих го да опознае устата ми, съвсем забравих за теста си. Полицай Jonghyun постави единия ми крак около кръста си и бавно започваше да отърква вече твърдия член в бикините ми. Започнах да стена тихо и с треперещи ръце разкопчах ризата му разкривайки мускулестото му тяло. Погалих извареното му тяло, когато той остави крака ми на земята и си помогна с палката да разкрачи краката ми. Преди да разбера полицая повдигна полата ми,свали бикините ми до колената ми и започна да гали най-чувствителното ми място.
-Вече си толкова мокра?-попита той с усмивка и вкара един пръст в мен. Задържах стона си като прехапах долната си устна. Той се доближи до ухото ми и усетих топлия му дъх по врата си.-Не се сдържай сладурче. Искам да чуя гласа ти.-прошепна той. Аз не посмях, но когато той вкара втори пръст изстенах силно и отдръпнах глава назад. Усещането беше съвсем ново за мен, но не болеше. Чувствах се като на седмото небе. Но тогава полицай Jonghyn се отдръпна и аз го погледнах учудено.
-Искам да те видя как се самозадоволяваш.-каза той и извади близалка от джоба си, свали опаковката и я постави в устата си.
Той си играеше с мен. Но нямаше какво да направя. Облегнах се на колата и плъзнах ръка между бедрата си. Исках да затворя очите си от срам, но бях хипнотизирана от него. Не можах да откъсна поглед от неговия и от устата му, която демонстративно ближеше близалката. забързах движенията си, влизайки по-на дълбоко с всяко ново движение и накрая изстенах почувствала как всеки мой мускул се стяга и после отпуска. Полицая изхвърли близалката на пътя и дойде до мен разкопчавайки колана си и дънките. После извади твърдия си член и постави ръка на рамото ми карайки ме да клекна. Разбрах какво иска и не посмях да откажа. Главата ми беше замаяна и не мислех трезво. Аз също исках да го чуя да стене. Взех го с ръка и почувствах дължината му, после облизах връхчето и описах няколко кръга около връхчето с език дразнейки го.
-Н-не ме дразни.-едва каза той. Доволна вкарах члена му в устата си той изстена от удоволствие. Задвижих главата си бавно, но когато това не беше достатъчно за него той зарови ръце в косата ми задвижи главата ми по-бързо и аз го оставих. Беше близо да свърши, бях сигурна, когато той се отдръпна. Издърпа ме за косата и отново ме блъсна към колата. Стреснах се и преси да разбера той влезе в мен. Беше много голям и извиках от болка. Полицая отново ме целуна, за да ме разсея и когато тялото ми привикна към дължината му той започна да движи бавно бедрата си. Започнах да стена и той се отдръпна, за да види лицето ми.
Когато беше близо той забърза темпото, и влизаше по-дълбоко докато и двамата не изстенахме от удоволствие и той забави темпото. После свали ризата и якето си, скъса копчетата на моята риза и я свали заедно със сутиена ми. Премести ме с лице към капака на колата и ме наведе напред, влизайки отново в мен. Този път не чакаше да свикна и започна да се движи още по-бързо, дишаше още по-тежко поставил глава на рамото ми и ръце масажиращи гърдите и сърната ми. Движех бедрата си с темпото му искайки още. На кой му пукаше къде сме, и двамата стенехме силно.
-Аз ще...-опитах се да проговоря, но осъзнах, че гърлото ми беше сухо.-Ще свърша.-казах.
-Знам, аз също/-изръмжа той в ухото ми и забърза темпото още повече докато и двамата не потръпнахме и изстенахме за последно.

Скочих от леглото като опарена. Отново ли?! Бях спряла да сънувам тези сънища преди време, но отново започнах... А и за винаги сънувах нещо реално, за първи път сънувах нещо такова. Полицай Jonghyun... като се замисля... Не! Не биваше. Тези мисли ми докарваха такива сънища.
Изкъпах се с вряла вода и се облякох на бързо. Днес щях да изпратя клипа за кандидатстване до Pledis и да попълня формата за SM. Бях помолила Taemin да донесе таблета си в залата, но не знаех дали ще дойде след случката на Коледа.
В залата нямаше никой, но и аз дойдох много рано. Започнах да репетирам танца си когато някой влезе в залата. Усмихнах се, защото бях изненадана, че все пак Taemin беше дошъл, но когато се обърнах да го поздравя видях Jonghyun.
-Здрасти.-ухили ми се той.

Няма коментари:

Публикуване на коментар