29.07.2011 г.

От писателката

Ето какво реших.Трудно ми е всеки път да измислям нова и различна кратка историйка.За това реших да препиша една от завършените ми книги.Всяка седмица ще поствам по 1 глава от книгата.Не се притеснявайте книгата е кратка.

От писателката
Е.Г.Г.


-Ето я!-усмихнах се като взех книгата,която търсех от рафта в книжарницата.
-Нека я видя!-каза мама като се приближи до мен.
-О,”Цветя в нощта”!-усмихна се продавачката зад щанда.Беше млада на около 20 със тъмно кафява коса вързана на висока опашка и огромна дружелюбна усмивка достойна за „Служител на месеца”.-Изненадван се,че е останал екземпляр.Много е продава.Разказва се за момиче,което се влюбва във вампир…
-Знам!-прекъснах я и се усмихнах.-Аз я написах.

Когато бях на 15 написах книгата „Цветя в нощта”.На 18 пи рожден ден мама ми подари най-хубавия подарък – беше намерила издателство,което да публикува книгата ми.Направо откачих.за няколко месеца книгата ми стана известна дори в чужбина.
Беше малко неприятно когато получавах милиони писма,в които феновете ме молеха да напиша продължение на книгата.Някой от писмата включваха техни истории включващи герой от книгата ми като читателите молят другата книга да съдържа случката,която те бяха пратили.В началото прекарвах по цели нощи като писах отговори на феновете ми,като им се извинявах.Просто ни исках да пиша друга част на книгата.
Тук  време да опиша себе си.Аз съм лъчезарна,понякога избухлива,очевидна креативна и по малко от всичко.Висока съм 1р63 и тежа…просто да кажем,че не съм красивото слабо момиче,което описах в книгата.Там „аз” съм висока,слаба,привлекателна като модел,безстрашна и силна.Може би знам какво си мислите,но щом ми се отдаде възможност да се променя го направих без да се замисля.
Книгата започнах с мисълта не да спечеля пари,както някои си мислеха,а да се отделя от реалността.Поне за малко.Исках аз да контролирам действията в книгата.За това и аз в книгата съм красива и вампирът,в който се влюбвам е красив,умен и забавен.Момче,което никога нямаше да срещна.Момче толкова перфектно(Не говоря за вампирската част,нея я добавих за малко вълшебство и пикантност на книгата.По-късно книгите с вампири станаха много популярни.)едва ли съществуваше някой като него!

-Ще я купя!-усмихна се мама като взе книгата от ръцете ми и отиде при продавачката-О,ще взема и за баба ти.
-Съжалявам-извини се продавачката.-Боя се,че тази е последната.Всички бяха разпродадени още първите няколко дни,след като пристигнаха.Ще получим други екземпляри другата седмица.
-Нещо.-казах.-Мамо,искам да ти подаря ръкописа.Книгата я дай на баба.
-Задръж ръкописа.Скоро ще струва милиони.Ах!-въздъхна щастливо мама-Толкова бързо порастват!В един момент ги храниш с биберон,в другия издават бестселъри!-каза тя като се обърна към продавачката.-А утре заминава в колеж!
„Да утре заминавам в колеж…”замислих се”Мамка му,забравих да си приготвя багажа!”


Това е първата част.Не е глава,а по-скоро като „интро”.В историята се разказва за Ерика Ричардс,която наскоро е издала книга,чиято история тя сама си измисля.Когато се мести в апартамента си в близост до колежа й,се оказва измамена и ще трябва да споделя апартамента с момче.Това момче,обаче не е обикновено той е като изваден от книга та й и…мечтите й.Какво ще се случи и дали Ерика,ниско и пълно момиче ще привлече вниманието на красивото момче то мечтите си.

1 коментар: