29.07.2011 г.

НА 28 ЮЛИ ИЗЛИЗА НОВИЯТ БРОЙ НА СПИСАНИЕ ПРО-РОК! 2

Про-дължението.Е,не би трябвало да има,но има.Днес поне не се оплаквам от липсата на списанието…

Сутринта алармата ми ме буди в 8:30 и аз събирам сили да стана от леглото,да се облека и да изляза с братовчедка ми.

Я чакай…ми да!Братовчедка ми звънна…поправка – я забрави,след третия или четвъртия път тя ми вдигна и ми се извини,че пак няма да излезем,понеже е на село.Защо ли го очаквах…

Изключих алармата и спах до 10:30.След,като се помотах из къщи най-сетне излязох да си купя списанието.Спокойна бях – знаех,че списанието ще там.Когато го купих и минах по пешеходната пътека към парка скъсах найлона и започнах да разглеждам списанието по пътя.Внимателно търсих неща за Black Veil Brides,което ми беше обещано от Найден Колчев.Намерих най-накрая ревю за последния им албум.Оценка – 5.5!5!!!Не ми се вярваше!От максимум оценка 10 да дадат само 5!Аз отдавна си знам,че cynical има различен вкус от моя,но единственото,което той пишеше беше,че Black Veil Brides били копирали от Kiss и Motley Crue.За това той дава оценка на албума „Само за маниаци”…

Като оставим това поне получих това,което исках – Отделена част от страниците за една от любимите ми групи.Докато слушах диска четох списанието веднага щом се прибрах.

Поне сестра ми пак отида при баба и дядо и няма да ми надува главата с нейните тъпи песни…и да стоя на компютъра цял ден.

Много ви моля пишете коментари!

Ще ви стимулирам с тази сладка и забавна снимка.

 

1 коментар:

  1. Радвам се за списанието.=]..снимчицата е мн яка..пънкара има супер коса^^

    ОтговорИзтриване