8.07.2011 г.

Дойде и пролетта

Да!Дойде най-накрая!
Не.Не говоря за истинската пролет,а за това,което представлява пролетта - началото.Чувствам се сякаш до сега съм спала дълъг зимен сън започнал от 15 септември и се събудих малко преди края на учебната година.И верно това копие на пролетта е по-кофти понеже е голяма жега(малко хора знаят,че мразя жегата - предпочитам студа) поне не сме на даскало ние учениците.Започнах отново да живея и това не ми харесва никак даже.Всяка вечер тъпите ми родители ми се карат,че само стоя в къщи и не чистя.Понеже нямам работа(не можах да си намеря)трябва да чистя в къщи като прислужница.Баща ми се прибира в къщи с братовчед ми да ядът и аз трябва да почистя масата и да измия чиниите им!Кажете ми не съм ли чистачка!?

Не!Не ми харесва тази пролет!Предпочитам си истинската.Със студа и дъжда.Със скритото слънце зад сиви облаци.Когато дори и да ходих на училище аз спях(и не говоря буквално) ходех като зомби към училище и обратно и 2 пъти в седмицата на уроци по китара.Тогава поне се радвах на красивите цъфнали дръвчета и на птичките,които оживяваха града.

Не!И есента си е за предпочитане.Живите огнени цветове в листата на дърветата и ятата птици изоставящи ме...Искам да съм като тях!Искам да лета!Искам крила и да отлетя от тук и от живота ми!

Не!Студа на зимата е за предпочитане!Искам отново сняг дори и леда(макар да казвах,че не го харесвам),защото той представлява чувствата на всички към мен - красиво изваяни,но ледени.Не обичам само на зимата празниците,които прекарвам с родителите си!Мразя Коледа.Дори когато получа подаръци те не струват.Мразя подаръците от родителите си!Дори когато искам пари пак ми пробутват някакви боклуци купени в последния възможен момент(имам предвид на същия ден май се пада 24)и ми казват,ако не харесам подаръка,"Ако беше учила щеше да получиш по-хубав подарък."Мразя и Нова година,където се събираме и в още по-лошия случаи на някой кръчма.Родителите ми пият и ядат,а аз слушам музика от плеъра си и щом мине 12 сам отпрашила към къщи.


Не!Най много мразя лятото,защото тогава ме мъкнат на плаж!Мразя пясъка,солената вода(всъщност мразя да съм заобиколена от много вода стигаща над от колената ми,като котка съм),мразя миризмата на плажното ми масло(фактор 70 междодругото - имам млечно бяла кожа,изгарям лесно и предпочитам да съм смъртно бяла така външно приличам на това,което съм отвътре).Мразя когато ходя някъде със семейството си.Мразя семейството ми!

НЕ!Отказвам да живея!Искам пак да застуди,да стане мрачно и всичко да заспи(ха!Това имаше рима).Пак като зомби да се влача по улиците и пак и пак и пак...Не искам да е лято!Не искам да ходя на море!Мамка му,дори не искам да е сезона на концертите,защото и без това няма да отида на нито един.
Мечтая,мечтая,пак да е студено и пак да съм сама.

1 коментар:

  1. Харесва ми как пишеш..красноречива си.Аз също не харесвам жегата..не я издържам.Любима ми е есента.Обожавам цветовете на листата.Прохладното време.Обичам дъждът,но не да съм затворена в нас и просто да го гледам през прозореца...обичам когато съм навън и изведнъж се изсипе.За началото ти...вашите правят много тъпо..трябва нали там да помагаш,но не да оставят всичко на теб.И часта с подаръците...кофти.

    ОтговорИзтриване