6.07.2011 г.

Вдъхновението

Кой ли ме вдъхнови да си направя собствен блог?На първо място е списание Pro-rock.За 5 лева на месец си струват парите!Много ама МНОГО си го обичкам списанието и не пропускам броевете!Та там ако няма нито една позната за мен група(тва дали се е случвало не знам)има пак какво да се чете.Първото е на страничка три,където Найден Колчев пише своето мнение на различни теми(последната беше за Sonisphere,които така кофти не само,че не се състои,но и го казаха в последния момент).Втората страничка,която обичам е седма(май я сменят незнам),където е Stiff с неговата "one stiff minute"(запомнете този човек за малко,по-късно ще разберете защо),който често ме разсмива и пише така увлекателно,че губя чувство за време(ако не четях списанието почти цялото още като го купя щях да имам занимание по време на часовете).Последно са ревютата на последните странички.Тук няма много какво да кажа,освен,че чета ревютата и избирам албуми,които да изтегля(искам да ги купя!Само,че в Ямбол никъде не продават такива албуми).
Та понеже обичам да бъда информирана честичко дори разглеждам сайта на списанието.Същото списание ме информира,че Stiff има блог(сещате ли се за него?Казах ви да го запомните).Че как да не му прочета блога!Няколко вечери подред дори четох като приказка за приспиване някои от постванията,които подчертавам доста ме увличаха и вместо да ме приспива ми се искаше да прочета нови и нови истории от миналото му!
Стигнахме и до самата идея на това,което пиша!(ЕВРИКА!)Помислих си:"Да си направя ли блог,да не си ли направя?Колко ли трудно ще е?"И реших да си направя блог.Ако ми омръзне ще спра да поствам(и без това няма да има много хора,които да ми четата глупостите)и толкова!Само,че първия ми пост беше малко възпрепятстван(с няколко думи компа ми се изключи преди да го кача онлайн) и дано това не е лоша поличба.Ох доста пописах...да ми беше това контролното по история...
Все пак трябва да спирам за да не кажа някоя простотия(това май ще ми стане като постоянно извинение).
Have a nice day/night and rock on!
P.S.
Ето link към блога на Stiff : http://onestiffsecond.blogspot.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар