6.07.2011 г.

Първият полъх на лятото и началото

  От къде ли да започна?Вече веднъж написах това,но компютъра ми се изключи преди да го запиша.Дали помня какво написах?Едва ли.
  Смятам да си напиша мнението в този блог с "мечтата" някой все пак да го прочете!Искам да напиша за всичко,което вълнува една тинейджърка : гаджета,приятели,училище и т.н.Да пиша за това,което дават по телевизията : тъпите чалга клипове и турските сапунки например.Като казах чалга,предупреждавам, доста често ще ги оплювам тези грозни патки чалга певиците.Темите,за които ще пиша ще са разнообразни и каквито ми дойдат на ума.
  Втората ми идея е да качвам мои историйки или книги(каквото ми дойде на ума),понеже имам навика да подрасквам някой ред като ми е скучно и ми е дошла музата(което ме подсеща че винаги когато ми е дошла музата някой ме прекъсва и не ме оставя докато не се откажа да пиша!Егати досадата баси!).
  Трета и последна(слава богу(кой бог?!))идея ми е да си качвам от моите драскулки.Kогато започна даскало повечето от драскулките ми ще са на тетрадките ми или на ръцете ми като временни татуировки.
  Това е което искам да кажа като интро за блога ми.И спирам да пиша преди да изтърся някоя глупост както винаги правя.
  Приятен ден(или вечер,зависи) и rock on!

Няма коментари:

Публикуване на коментар