15.07.2011 г.

Имаме един живот,да не го пилеем!

Много глупаво звучи(нито в мои стил).Защо?Защото мразя живота и не ми се живее.Искам само да полетя далеч от тук.Да отлетя със самолет,да скоча с парашут;да отпътувам до висок мост,да скоча с бънджи,да летя на балон,да летя,да летя...

Всеки има мечтите си нали?Да порасне,да започне избраната от него професия,са се ожени и да има деца...така дано не пропускам нещо...та както казвах тия глупости не са за мен.Мечтая за неща лесни за изпълнение не толкова глупави.Искам татуировки,да си боядисам косата,както казах да полетя и да скоча,може би(ако имам късмет)да видя някои от любимите ми групи(добре де много ми се иска да ги видя,но си знам късмета).Искам да открия таланта си,но кой знае...може да нямам такъв....

Забравих нещо много важно:да живея сама.Да имам малак апартамент,в който няма правила,богове и царувам АЗ!Като казах богове се сетих да поясня,че аз нямам богове.Атеистка съм и се гордея с това!А вие?Имате ли бог?Води ли ви той някъде?Помага ли ви?

Сериозно ви питам искам коментари!

Искам вашето мнение.Пишете ми коментари и идеи како да пиша следващия път.като например имам мания на тема татуировки.Рисувам често.АМА МНОГО ЧЕСТО.Имате ли мнение за татуираните хора?Смятате ли татуирането за изкуство?

Свършиха ми въпросите….Е,аз спирам да пиша преди да изтърся някоя глупост както винаги правя.

Подпис:Вечна Мечтателка

1 коментар:

  1. Нещата който искаш..познати са ми,защото в известен смисъл и аз ги искам.Особено това да живея сама!И разбира се че татусите са изкуство^^ аз също ги обожавам!!

    ОтговорИзтриване