28.07.2011 г.

НА 28 ЮЛИ ИЗЛИЗА НОВИЯТ БРОЙ НА СПИСАНИЕ ПРО-РОК!

Излизал той…излизал…ама не в България,ми в София!

Отивам си аз на центъра(понеже Pro-rock не го продават другаде в Ямбол)и питам за списанието но първия реп.Не са го получили.Питам на втория – също.Та чак на третия човека ми обяснява,че броя излизал на определената дата в София,а чак на другия ден щял да го получи!Ми преди като ходих още на определената дата и като си купувах списанието?!Мамка му и аз искам да съм в София ама няма!Тъй,че мамка му следващия път много ще се вбеся,ако пак се повтори тая простотия!

Проверявам си аз за 100% сигурност в страницата на Pro-rock и гледам в коментарите за броя пише,че мамка му „В някои места е възможно броят да излезе ден по-късно, на 29 юли. „Е как да не се вбесиш бе мамка му!Аз значи,винаги ще трябва да чета ВИНАГИ коментарите,че да не отида като първата глупачка и да търся из целия център шибаното списание!Аз нямам ли си друга работа?!”Съжаляваме за неудобството.”Ами ще съжалявате я!Неудобството беше пълно когато онзи от репа ми обясняваше като на малоумна докато чакаха хора зад мен,че то нямало днес да го продават в Ямбол ми чак утре!

Бях е уредила с братовчедка ми да излезем днес,а тя забравила и ми вика,че днес не й се излиза!Вика ми да излезем утре.Аз бясна и викам няма утре ся си излизам,чао.И й затворих.После като разбрах за списанието и като разбрах,че утре пак ще трябва да ходя на центъра й звъня.Разговора беше нещо такова:
-Утре кога?-питам я веднага,без да чакам да ми каже нещо,все още гневна за списанието.
-Ми не знам.Довечера ще ти се обадя.-мънка ми тя сънено на другата линия.Май за втори път днес съм я събудила.
-Ама да не забравиш пак!-викам и затварям.Щото снощи уж щеше да ми звъни да се уредим,пък забрави и аз трябваше да й звън късно като се сетих за нея.

Днес хич не ми е ден,ама то кога ли ми е било ден…

Няма коментари:

Публикуване на коментар