26.07.2011 г.

Вече стигнах началната права

Което просто ще рече,че най накрая се намери човек който да напише по един коментар.Може би това не е най-интересна тема за писане,но е достатъчна за мен.

Аnd I'm still waiting for the rain to fall
pour real life down on me
cause I can't hold on to anything this good
enough
am I good enough
for you to love me too?
Трябва да си призная и аз както другите често искам да имам одобрението на другите.Нима няма човек,който се бори за одобрението на някой?Може и да има…Но аз се гордея с признанието си.

Но и аз исках да бъда различна от онези патки с тонове грим и оскъдни дрехи.И тогава бях различна(това „отдавна” ще да е било преди 5-6 може би дори 7 години).Докато накрая открих себе си.Трудно е да откриеш себе си и дори сега се подобрявам,а може да умра преди да постигна съвършенството.

Това „съвършенство” няма нищо общо с перфекния малък град от „Edward Scissorhands”и перфектните еднакви къщички и коли или дори живота на хората в него.Дори аз не знам кое е,но ще разбера когато го постигна.

Ето какво мисля.Каквато и да съм ще съм себе си и дори горо споменатите пати може би просто не искат да са себе си,а някой друг.Аз не.Дори това да не се харесва на някои хора.

Този,но който искам одобрението съм само аз.
Но все пак ще трябва да спра да пиша.Нищо не написах,започнах от една тема,завърших на друга и ако не млъкна сега ще стане по-зле.

2 коментара:

  1. Да търсиш одобрение не е лошо.И е много хубаво че си го казваш честно,че го търсиш.Много си права с последния ред...собсвеното ти одобрение е много по-важно отколкото одобрението на другите.И ако тяхното одобрение (на другите) не идва не се садвай,всичко става с течението на времето.

    ОтговорИзтриване
  2. P.S. Много ми харесаха добавените клипове.=]

    ОтговорИзтриване