1.05.2012 г.

Новото училище или Кошмар?! 9

9

Ейдън не изглежда да се забавлява докато чакахме концерта да започне, за това оставих старите си съученици за да го разсейвам.
-Дерек и Юки ще се появят от някъде след малко.-казах му.
-Ще ни намерят ли сред толкова много хора?-попита той.
Стояхме точно пред сцената заобиколени от хора от целия град.
-Дано успеят.-отговорих. В същия момент някой ме блъсна прави в ръцете на Ейдън.-Eй, по-леко!-скарах се на човека.
-Извинявай Емили.-извини се момчето зад мен и се засмя. Погледнах нагоре към очите на Ейдън и за момент забравих, че сме твърде близо.
Отдръпнах се точно на време, когато Коул, вокала групата се качи на сцената.

По принцип няма нужда от негова снимка, но не пречи да има, нали така?

-Не сме изнасяли концерти от няколко месеца, но имаме изненада за вас - нова песен. Имаме и втори повод за празнуване - стара приятелка ни дойде на гости.
Докато той говореше на микрофона зад него на местата си застанаха останалите от групата. Между тях бяха Юки на барабаните и Дерек на китара.
Другите бяха Ребека на бас и Ейнджъл на бас.
-Това изненада ли трябваше да бъде?-попита Ейдън.
-Може и така да се каже.-усмихнах се.
-Първата песен познаваме много добре, нарича се "Game".-продължи Коул и Юки започна да свири.
(Песента им е измислена, тази е за компенсация)

-Концертът беше супер.-казах и се тръшнах на дивана.
-Така си е.-съгласи се Ейдън и седна до мен.
-Изморена съм. Колко е часа?-попитах. Той извади телефона от джоба си и светлината от екрана освети лицето му. Нямаше ток и стаята осветяваше само уличната лампа пред къщата.
-Девет и половина.-отговори той.
-Трябва и да се изкъпя...-въздъхнах-Мисля, че има свещи в шкафа в банята.-казах и се изправих. Ейдън ме погледна със смях в очите и въпрос изписан на лицето му-Майка. Обича да си взима вана на свещи.-обясних.
За радост имаше ужасно много свещи с всякакви аромати в шкафа. Ейдън също беше в банята и  надничаше над рамото ми докато ми светеше с телефона си.
-Това са наистина много свещи.-каза той.
-Тези са с по 24 в пакет, значи 72 и тези с по 3 в кутийка, общо 81. Тук да не е църква?- изненадах се. Взех един отпакетите със свещи с аромат на люляк и една запалка и запалих половината.-Ще оставим тези тук, а останалите в спалнята ми, а поле ще преместим всички в стаята ми.
-Добър избор на аромат.-усмихна се Ейдън и пое дълбоко дъх.

Взех си набързо душ и внимателно изтрих невероятното изкуство от врата ми. После сложих стара нощница на ягодки и отидох в спалнята, където той ме чакаше.
(По принцип трябва да е потник и къси гащи, но...)
-Няма ли да ти е неудобно с нея?-попита той ухилен от ухо до ухо. Говореше за нощницата ми. Беше ми малка и стегната по тялото - къси гащи и потник.
-Само тази ми е останала тук. Малка ми е и не я нося от години.-отговорих му и поставих две свещи на бюрото.-Ще ми помогнеш ли за другите?-попитах.
Двамата преместихме всички свещи и ги пръснахме из стаята, седнахме на одеяла на земята, защото  по някаква причина леглото ми го нямаше. Бях сигурна, че е защото майка смята да направи стаята ми фитнес или нещо подобно.
-Не бях очаквал стаята ти да е в розово.-каза Ейдън докато оглеждаше стените.
-По принцип има толкова много плакати и дори не се виждат стените. Майка е била на мнение, че щом има момиче, тя ще харесва розово.-погледнах стените и бързо намерих мястото, където стоеше плаката на любимата ми група.
-Липсва ли ти живота тук?-попита той.
Беше забелязал реакцията ми. Да, липсваше ми, разбира се, но не губех всичко. Той също имаше тъга в очите, която ми подсказваше, че той не иска да съжалявам, че го срещнах.
-Ако бях останала щях да загубя нещо също.-казах и се усмихнах.-Преместването е като приключение за мен, а аз обичам приключенията.-допълних и се сетих за нещо.-Днес щяха да дават страхотен приключенски филм.
Но нямаше как. Толкова със забавленията преди лягане. Ейдън протегна ръка към косата ми и измъкна от там една стотинка и ме накара да се усмихна.
-Най-стария трик в книгата.-казах и взех една картонена чаша от нощното ми шкафче. Пазих я за такива случаи. Имаше дупчица голяма достатъчно да ми влезе единия палец. Направих няколко движения към него за да изглежда сякаш лети.
-Хитро, но този го знам.-усмихна се той.-Какво още имаш скрито там?-попита той и нахално разрушка шкафчето и извади цяла кутия с неща за фокуси.-Виждам имаш други интереси освен привличането на внимание.
Следваха фокуси от добри към по-добри и така се забавлявахме докато не се уморихме и не легнахме да спим. След като загасихме свещите, разбира се.
Спахме разделени един от друг на отделни одеяла, но през нощта нито един от двамата не е стоял на мястото си. Събудих се в топлите му прегръдки докато главата ми почиваше на гърдите му.

Няма коментари:

Публикуване на коментар