26.05.2012 г.

Новото училище или кашмар?!

Е, мина много време. Мина ми през ума, че вече може вече никой да не чете този блог и не знам много на къде съм тръгнала. Взимах си изпуснатата доза "One stiff second" и се чувствам надъхана да разбера колко хора всъщност четат тези думи и са решили да ме наградят с няколко думи коментар.
Е, стана и по-зле, компютъра ми прави някакви номера, на нищо. Рано сутринта е, още не съм си отворила очите и нямам време да мисля за каквото и да е друго. Или може би не мисля въобще. Сещам се за последната история, която писах в блога. Тогава също имаше един момент, подобен на този сега. Тогава направих една игра и нещата се оправиха. За това ще направя точно така.

"С кой се среща първи Емили на първия ден в новото училщие?"

Е въпросът този път. Този, който оговори има право да се включи в книгата и групата на Ейдън (помнете, барабани и вокали са вече заети). Това е от мен. сестра ми чака да гледаме един корейски сериал "Красиви като ангели"("You're beautiful").

1 коментар: