20.08.2012 г.

Midnight Sun 4

  Забравяйки всички проблеми влязохме в един ресторант и седнахме на една маса. Момчетата поръчаха, понеже нямахме представа от корейска храна. От лявата ми страна седеше Junhyung и аз се обърнах към него.
-Благодаря за разговора по телефона.-усмихнах се.
-Няма проблем.-усмихна се и той.-Doojoon е много добър лидер, но понякога не може да сдържи чувствата си и да запази хладнокръвие.
Двамата поговорихме и открих друга негова страна. Очевидно извън сцената харизматичния и самоуверен рапър беше сладък и тактичен. Разговаряхме и открихме общи интереси, включително Bon Jovi, един от любимите ни певци.
Когато храната пристигна двете с Фея се развълнувахме най-много и грабнахме клечките за ядене. Огледах непознатите ястия и се зачудих от къде да започна.
-Кажете ми кое точно е прочутото кимчи, за което винаги чувам в драмите?-попитах и момчетата се засмяха.
Junhyung посочи със своите клечки едва скривайки смеха си. Докато опитвах от различните неща забелязах как Hyunseung от дясната ми страна сочи с клечки яденето и сякаш му правеше комплименти. Не можах да не се засмея и той ме погледна изненадано.
-Извинявай, Hyunseung oppa.-извиних се, но той поклати глава.
-Няма нищо.-усмихна се той-Храната е много добра. Харесва ли ти?-попита той.
-Много.-отговорих с усмивка.-Не мога да повярвам, че съм пропускала такава храна толкова много време.-допълних и се засмях.
Не можах да не забележа как докато с Hyunseung си говорехме Yoseob ловко отмъкна храна от чинията на му, но никой не показа заинтересованост.
-Не знаех, че си такъв лакомник.-казах на Yoseob.-Защо взимаш от Hyunseung?-попитах.
-Защото е най-малко вероятно той да ме нарани, ако взема от него.-отговори с голяма усмивка той.
-Не ти ли стига твоята порция?-попитах изненадана. Yoseob най-много от всички изглеждаше като че ли не яде много.
-Всъщност той яде много. Той може да се почувства сит само след като е изял една купичка ориз, ramyun и седем наденички.-обясни ми Hyunseung и аз се засмях.
Фея и Dongwoon също се забавляваха и реших да не се намесвам. Нещата между тях изглежда вървяха много добре и си отдъхнах.

Когато излязохме от ресторанта навън вече се стъмняваше и в главата ми изскочи една единствена мисъл.
-Къде да ви заведа сега?-попита се Yoseob оглеждайки наоколо.
-Хотел.-казах-Още не сме си намерили стая.
-Права си.-съгласи се Фея прегърнала ръката на Dongwoon.
-Можете и да останете в общежитието ни, но не мисля, че има много място...-започна Doojoon.
-Достатъчно проблеми ви създадохме.-възразих, въпреки злобните погледи, които Фея ми изпращаше.
-Аз нямам нищо против.-каза тя.
-Общежитието им е достатъчно претъпкано с шестима, не им трябва още двама.-казах и и се обърнах към останалите и се усмихнах измисляйки оправдание.-Кой може да откаже от руумсървис.-усмихнах се и другите кимнаха.

Момчетата ни закараха до един хотел с приемливи цени и останаха с нас за да видят стаята ни. Цената беше малко висока, но си заслужаваше щом влязохме в стаята ни с Фея. Двете легнахме на меките ни легла и едва не забравихме за момчетата в стаята ни.
-Ако сте изморени ще ви оставим.-чух смутено да казва Junhyung и веднага се изправих.
-Няма проблем.-усмихнах се.-Можем да си поговорим още малко. Освен, ако нямате някакъв ангажимент...-довърших.
-Имаме интервю сутринта. Но не можем да оставим гостенките си да скучаят, нали така?-отговори Gikwang.
-Какво сте намислили за развлечение?-попита Фея лягайки по корем и повдигайки се на лакти, за да вижда момчетата. Игривата и усмивка не се махна от лицето й докато срещна с очи Dongwoon, който също й се усмихна.
-Мислим утре да ви разведем из Сеул. Както вие ни разходихте из Ню Йорк.-отговори Gikwang.
-За това стойте сутринта в хотела, докато не ви се обадим.-допълни Doojoon и седна на леглото до мен.
-А какво ще правим сега?-попита Фея.
-Какво ще кажете за една игра на карти? Покер?-попитах и отворих раницата си изваждайки от там един пакет.-Можем да залагаме със соленки.-обясних.
-Не знам правилата.-каза Yoseob.
-Няма проблем. Ще ти обясня.-усмихнах се.
-Не става. Двамата с Dongwoon винаги пропускат да играят с нас, защото не знаят правилата на играта.-каза Doojoon.
-Ами някоя друга игра...-замислих се, но Dongwoon ме спря.
-Yoseob не го бива в игрите и не може да губи.
-А караоке?-попита Фея. Yoseob веднага се усмихна и закима щастливо. Защо ли не се учудвам?

До късно всички пяхме и скачахме на леглата. Не пропуснахме и да поръчаме неща от руумсървис, разкарвайки служителите цяла нощ. Когато беше прекалено късно момчетата си тръгнаха, а ние с Фея си легнахме изморени от пътуването и часовата разлика.
Не сънувах нищо от изтощение, но сутринта първата ми мисъл беше за приключението, което ме очакваше с момчетата из Сеул.
Този път беше кратко знам. Но следващият път ще има обиколка из Сеул и няма как да не на пише дълга изстория. Осъзнавам, че може да не познавате героите, за това ще кача техни снимки.
Като започнем с лидера Doojon:
Gikwang или са среща намисан и Kikwang:
Junhyung:
Dongwoon:
Yoseob:
Hyunseung:
Много са сладки, нали?
Сестра ми също чете историята и ме кара да избера някой и за Джоан, но е много трудно. Не знам кой да избера.
Всички са толкова сладки и ми се иска да се откажа.
Може да дадете и вие идеи, много ще ми помогне. Моля помогнете. Ще съм ви много благодарна.
А за благодарност аз ще се опитам да поствам по-често и да не правя много грешки.
Това е от мен. Чао и да следващата част!

Няма коментари:

Публикуване на коментар