13.09.2011 г.

4 Days worth of rock

Миналата седмица в Ямбол,парка беше доста по-посещаван от обикновено.Не е само,защото са изсекли 40% от дърветата,а зареди „ЯМБОЛ БИРФЕСТ 2011”.Да и аз бях там.4 вечери от определените 6.Причината е,че някои от концертите не си заслужаваха присъствието.
(В последния момент промениха малко реда и откриха Ахат)

Ахат

Хайде да започнем от началото.С две приятелки се уредихме да отидем на концерта.С Джесика тръгнахме от Каргона пеш,а Мишето щеше да ни дойде по-късно от Бенковски.Когато стигнахме имаше доста хора,а тепърва щеше да се изсипят още много хора.
Спряхме се на близо до сцената и зачакахме.Тогава още не знаехме,че концерта ще започне в 21 и нещо,а пристигнахме в 19.Докато чакахме Мишето видяхме доста познати,а една от тях се присъедини към компанията ни .
(Това е снимка на мен и момичето,което срещнахме в парка.Казва се Живомира,тук гледаме китарата,ако се питате и снимката я намерих в сайт,който отразяваше събитието.)


Концерта,както казах започна доста късно,а и нямаше група,а дуо.Не изпълниха песни на Ахат(освен „Черната овца”,но нали знаете – без нея не може),но избора на песни не беше лош.Звукът беше лош,но не останахме много разочаровани.


Ямбол Рок Бенд

Вторник беше съвсем различно нещо от Понеделник.Същия ден ходих в Гърция и Турция и не можах да се уредя с някой да отидем на концерта.
Когато доближихме Ямбол се обадих на единственото момиче,на което имам телефона и,което би отишло с мен на концерта,но тя отказа.Още по-забавно беше,че ми падаше батерията на телефона(това е важен фактор за по-късно).Моите ме оставиха пред парка още преди да сме се прибрали у дома.
Дълго време просто се шляех и чаках да започне концерта.Когато започна разбрах защо хората не ходят сами на концерт.Въпреки,че звукът беше по-добър от вчера,че цялата група беше на сцената,че пускаха готини песни и всичко останало,което забравям да напиша си умрях от скука!На всичкото отгоре някакво си пиянде си изля питието в краката ми!Към 22 часа трябваше да посрещна една приятелка на спирката.Затичах се към спирката,защото закъснявах и видях…празен автобус.Обиколих го ама няма никой!Изваждам телефона си за да звънна на момичето и гледам,че тя ми писала SMS,в който пише да не ходя да я посрещам!Телефона ми сам си спрял вибрацията и хич не съм разбрала!
Останах още 1-2 минути на концерта и си тръгнах.Няма да ви описвам какво е да се прибираш сам о непрогледен мрак,след като майка ми ме наплаши…

Ямбол Project

Прескочих два дни,които нямаше пак да ми харесат и дойде време за концерта на една от любимите ми Ямболски групи!
Денят ми не беше никак добър.Излязох с братовчедка ми и сестра ми,те взеха и се наговориха срещу мен.Като се прибрахме се скарах със сестра ми,защото е ми се миха чиниите.Бързо изхвърчах о вкъщи още в 17 и нещо!Няма да споменавам колко по-лошо ми стана като ми се развали mp-4-ката ми.Шляех се из парка и докато търсих свободна скамейка да седна видях една друга приятелка и се натрапих на нея и приятелите й.Веднага ми стана неудобно и офейках.
Прескачам около час когато Джесика ми звънна и ми каза,че размислила и ще дойде.Зарадвах се и тогава вече късмета ми се усмихна поне за малко.Концерта беше супер както очаквах от групата,но не можах да взема автограф от вокалиста както последния път,защото трябваше да си тръгваме малко преди края на концерта.Само защото по средата на концерта раздаваха награди доооста дълго време.

Силует

Всъщност а тази група мислех да не ходя.Нямаше с кой!Но родителите ме просто ей така ни звъннаха със сестра ми и казаха да се приготвяме за концерта.
Понеже беше събота или защото това беше първият концерта на групата в Ямбол имаше много малко хора.Аз не посмях да стоя пред сцената сама и стоях на маса с родителите ми,техни приятели и сестра ми.Обаче,о време на време ходехме да видим от близа групата,а те се оказаха доста добри.За жалост скоро трябваше да си тръгваме…

Искам да пишете коментари!Важно е за мен да драснете поне един ред и да кажете мнението си за глупостите,които пиша!Няма да публикувам без един свестен коментар!

Няма коментари:

Публикуване на коментар