8.09.2011 г.

От писателката 4


4

Събудих се и въздъхнах дълбоко.Първи ден в колежа…Учене беше първата ми мисъл.Да…мъчение…Отново!Мразех да ставам рано и за това и не бях в настроение.

Влязох в хола още по нощница и се прозях силно.Когато отворих очите си видях Шон и още три момчета да ме зяпат.

Момчето,което седеше на фотьойла и най-близо до мен,беше с кафява коса и зелени очи.

Момчето от дясно на едната табуретка имаше руса коса и зелени очи.

Шон стоеше на дивана пред блондина,а до него седеше червенокос със кафяви очи.

-Добро утро!-усмихнаха се те и поздравиха едновременно.Аз изръмжах и без да им кажа нещо тръгнах към банята.

-Груба е.-каза някой от тях.

-Явно не е ранобудна.-каза друг.

-Хубав потник!-извика трети и всички се засмяха.Изръмжах отново и затръшнах вратата на банята силно.

След време излязох от банята с мокра коса.Бях си взела на бързо душ и се облякох отново с нощницата.Когато стигнах холът момчетата още бяха там.

-Бърза е.-каза момчето с кафявата коса като се обърна към Шон.

-Да!Повечето момичета прекарват много време в банята.-каза блондинът на Шон.

-Нямате ли се дом?-попитах грубо.Те се засмяха.

-Определено не е ранобудна.-Засмя се момчето с кафявата коса.Аз стоях за малко с ръцете си на кръста когато не спряха аз поклатих глава възмутено и отидох стаята си.Когато отворих вратата.

-Сладка си!-извика някой.Аз се обърнах и видях как блондинът ми намига.Другите момчета започнаха отново да се смеят.Аз завъртях очи е затворих вратата.

Да…точно това държание ме остави без приятел всичките тези години…

Бързо се приготвих и излязох от стаята си с черни тесни дънки и червена карирана пола.Носех кожени обувки до колената,черен потник,на който пишеше „Hollywood undead” с бели букви.Бяла вратовръзка стоеше разхлабена около вратът ми.Носех кожени ръкавици без пръсти.В дясната се ръка държах чантата се на Slipknot.Сложих очилата си,понеже не виждах много добре на далеч.

Това е цената да стоиш и да четеш до късно…Или да пишеш…Или да стоиш на компютъра…Лоша комбинация…



В хола все още стояха момчетата,на същите си места освен Шон,който се беше изправил и беше сложил якето си.

-Какво правите още тук?-попитах ги по-малко грубо.

-Ще те закараме!-усмихна се Шон.

-Добре…-съгласих се без да му мисля много.

-Това е Том.-Посочи Шон момчето с кестенявата коса.Том носеше черна тениска,дънки,същите черни ръкавици като моите и кожени ботуши.Той само ми се усмихна.

-Това е Каел.-Шон посочи блондинът,който носеше светло синя тениска,черни дънки и светло сини кецове.

-И Рик.-Червенокосото момче.Той носеше бяла тениска под черно горнище,черни дънки и кожени ботуши.

-Момчета,това е Ерика.

-Здравей!-поздравиха всички.

-Какво чакате?Да тръгваме!-изръмжах.

 

 

Ето това е четвърта глава.Отново ще помоля за коментари.Искам да коментирате за историята.Как е за сега липсва ли й нещо и подобни.

2 коментара:

  1. ima6 strahoten talant nqmam tarpenie da prodalji6 da pi6e6 qvno si gotin 4ovek

    ОтговорИзтриване
  2. Нищо не му липсва Ели.Супер е,чакаме 5-та глава.[и btw момето с червената коса е най-хубав ;DD]

    ОтговорИзтриване