2.12.2013 г.

Dancing with your heart 2 - 15

15

В сиропиталището, в което отидохме видях най-щастливите деца на света. Причината? Защото някой бе дошъл да ги посети. Били са самотни толкова дълго, че когато ни видяха лицата им се озариха. Поздравихме малчуганите и отидохме при детегледачките, за да ги известим, че сме там. Когато ви записаха като посетители, ние отидохме в стаята за игра и започнахме да играем с децата. Soobin и Chinhae се справяха добре. Аз от друга страна не знаех какво да правя. Soobin рисуваше с няколко деца, а Chinhae играеше с други на колички. Аз от друга страна стоях като истукана  и се чудех какво да правя.
За радост до мен дойде едно дете и ме подръпна за крачола. Беше малко момиче с огромни невинни очи.
-Онни, ще ми прочетеш ли приказка?-попита срамежливо тя. Аз и се усмихнах и веднага се съгласих.
-Разбира се.-отговорих и. Тя хвана ръката ми в своята и ме заведе в един кът с няколко рафта книжки. Аз приклекнах, до ниските рафтове и погледнах книгите.
-Коя приказка искаш да ти прочета? Спящата красавица? Пепеляшка?-попитах четейки заглавията.
-Тази.-каза тя показвайки ми книгата в ръцете си. Мулан. Аз се ухилих  виждайки любимата си детска приказка и седнах на земята вземайки книгата. Момиченцето седна до мен и аз започнах да чета. Скоро около нас се наредиха и други деца, които с интерес слушаха историята.
Когато приключих и затворих книгата всички ме погледнаха с големите си невинни очи и аз се засмях.
-Един ден и вие ще изживеете една приказка.-казах им и те се усмихнаха.
-Онни, аз искам да съм най-добрата балерина на света.-каза момиченцето.
-Така ли? Вярвам, че ще бъдеш.-усмихнах и се.
-Когато порасна ще имам пари да ходя на уроци по танци.-каза ми тя. Но тогава щеше да е твърде късно. За жалост. Все пак не исках да и го казвам и да разруша мечтите и.
-Ти не можеш да ходиш сега, нали?-попитах и тя погледна тъжно.
-Няма проблем. И  моята приказка ще дойде.-каза момичето и ми се сви сърцето. Как можеше едно толкова малко момиче да е толкова силно? Късаше ми се сърцето като си помислих за трудностите, които съдбата и бе приготвила. И аз нямаше как да помогна.
-Знаеш ли… Аз мога да те науча.-казах и и тя ме погледна със звезди в очите.
-Наистина?-попита тя.
-Не съм танцувала балет от много години, но все ще мога да те науча на нещо.-усмихнах и се.
-Момичета, времето ви мина.-каза една от детегледачките и всички деца се натъжиха. Беше минало времето за посещения и трябваше да си тръгваме.
-Онни, нали ще дойдеш пак?-попита момичето.
-Разбира се. Между другото, казвам се Lee Soomi.-казах и.
-Аз се казвам Jiri.-усмихна се тя.
-Е, ще се видим следващия път, Jiri.-казах и се изправих. Едва не залитнах, защото краката ми бяха изтръпнали. Направих няколко крачки преди отново да възвърна силата в краката си. Когато с приятелките ми излязохме от сиропиталището се засякохме с Sung YoungIl и Bin Chohee, двете надути патки, които за жалост виждах всеки ден. Те ни подминаха сякаш некога не са ни виждали и влязоха в сиропиталището.
-Нима те ходят на доброволна работа?-попитах изненадана. Те не си правеха труда да печелят добри точки, тогава за какво им беше да ходят и на доброволна работа?
-Да. Това е единственото мило нещо, което съм виждала от тях. Някога.-каза Soobin.
-Добри ли са към децата?-попитах.
-Аз не съм ги виждала. По принцип ходят когато ме няма.-отговори тя. Предположих и за това бяха влезли в сиропиталището след като са свършили часовете за посещение. Може би с връзки? Кой знае…
-Аз ги видях. Веднъж забравих часовника си и когато влязох ги видях да се държат много мило с децата. Некога не ги бях виждала да са толкова мили към когото и да е било.-каза Chinhae.
-Хм? Наистина.-изненадах се.

-Значи си си прекарала добре.-усмихна се Jonghyun когато му разказах за сиропиталището.
-И то много.-съласих се.
Двамата седяхме на едни стълби по средата на шести и седми етаж, където винаги се събирахме тайно. Понякога дори някой склоняваше да ни пази на някой от етажите и дори в същия момент Taemin беше на пост на шести етаж. Разбира се, повечето хора използваха асансьора, но не искахме да рискуваме да ни хванат.
-Знаеш ли, имам една изненада за теб.-каза той и ми даде някаква брошура. Беше за почивка в Тайланд. Или нещо такова, не го погледнах много внимателно.
-Какво е това?-попитах, въпреки че вече имах някаква представа.
-Почивка.-усмихна се той.
-Нима имам възможност да си почина сега?-попитах го намръщено.-Или пък ти?
-И двамата.-ухили се той.
-О, Jonghyun голям мечтател си и всеки път се изненадвам от това, но мисля, че…
-Не. SHINee ще правят там концерт и ти като трейни имаш право да дойдеш.-каза той щастливо.
-Не знам…-замислих се.-Това ще отнеме много пари и не знам дали майка и татко ще имат…
-Нали получи пари за правата на новогодишния танц?-попита той.
-О, да забравих.-засмях се. Макар и да бях купила три билета за новогодишния концерт, сумата, която получих беше много голяма и ми бяха останали още много.
-Забравила си? Нормалните момичета биха тръгнали да пазаруват като луди.-каза той, но определено беше доволен от спестителността ми.
-Нали за това ме обичаш? Защото съм различна.-усмихнах се и той ме целуна за кратко карайки краката ми да омекнат както при първата ни целувка.
-Моля те, ела с мен.-помоли се отново след като се отдръпна.
-Не знам дали ще мога да тръгна сама. Това ще е за няколко дни и едва ли ще имаш всичкото време свободно, а и…
-NU‘EST ще са там.-прекъсна ме Jonghyun.-Ще бъде огромен концерт с много групи. Приятелите ти ще са там, а и май дори Beast ще са там.-продължи. След време дори той разбра за манията ми по тях, но някак си го приемаше добре.
Беше толкова развълнуван. Очите му пак блестяха по онзи начин и ме караха да потръпвам. Усещах пеперуди в стомаха си точно както когато го видях за първи път.
-Искам да се запозная с приятелите ти и да започнем нещата на чисто. Съгласна ли си?-попита той.
-Добре.-кимнах и той ме прегърна силно.
-Хубаво. Защото не бих могъл да издържа там без да те виждам.-прошепна той в ухото ми и ме целуна отново.

-Какво? И те ли ще са там?!-извика сърдито Dongho.
-Моля те. Искам всички важни за мен хора да се разбират.-казах и хванах ръката му. В началото той не искаше да ме погледне право в очите, за това сложих ръка на бузата му и го накарах да ме погледне.-Знам колко много проблеми имахте двамата, но той е добър човек и просто трябва да му дадеш шанс.-казах.
-Но той ти разбива сърцето отново и отново. И… Освен това…
-Знам, че не можеш да забравиш онзи случай в залата. Аз също не бих могла да го забравя. Беше много глупаво от негова страна, а и аз сама нищо не направих по въпроса.-той остави главата си да клюмне и разбрах, че си спомня случая, в който ни хвана с Jonghyun в една разгорещена сцена и как после последва юмручен бой.-Не, не си го спомняй.-казах и вдигнах отново главата му.-Знам, че не искаш да го казвам, но всъщност двамата с Jonghyun много си приличате. Той много ме ревнува, също като теб. И това е защото ме обичате прекалено много. Ще му дадеш ли шанс?-попитах. Той ме погледна в очите сякаш търсеше в тях отговора. Отне му известна време, но накрая кимна и аз се усмихнах.-Радвам се.-казах и целунах челото му.

_-YoungIl POV-_

-Не можеш да повярваш какво видях.-казах на приятелката си Chohee.
-Какво? Какво?-развълнува се тя.
-Отивам към асансьора и гледам вътре, оная дето не мога да я понаям най-много от всички на света…
-Засякла си се с -----?-попита ме тя изненадано.
-Не и споменавай името.-изсумтях.-Както и да е, това не е най-лошото. Веднага и обърнах гръб и тръгнах към стълбите. Бях само на седмия етаж, за това и не беше кой знае какво… И гледам само как Lee Soomi и Jonghyun оппа се мляскат на стълбите!-извиках бясна.
-Сериозно ли?-попита Chohee с разширени очи.
-Не стига, че си говори с половината звезди, ами и се мляска с МОЯ оппа! Как смее!-извиках и съборих цветето от перваза.
-Хей!-скара ми се чистачката.
-Гледай си работата!.-казах и и махнах с ръка.-Това просто няма да и се размине, ще видиш.-казах с усмивка. Само да знаеше какво я чака…

Няма коментари:

Публикуване на коментар