28.06.2012 г.

По случай началото на лятната ваканция

Изостави ме. Останах пуста и пресъхнала като пустиня. Къде си? Защо ми обещаваше вечното си присъствие, но си тръгна, въпреки това. Никога няма да забравя студените ти ласки, начина по който разрошваше косите ми и ме караше да се усмихвам всеки път с белотата и чистотата си. Но ти си отиде с първите пролетни цветя. Сега е лято и няма следа от теб. Жадувам за теб както птиците жадуват да полетят. Чувствам се като птица без криле, защото теб те няма. Не ме интересува горещия плаж и морския бриз, нито слънчевите лъчи или багрите на разнообразните цветя, защото мисля само за теб. За студените ти ласки, но знам, че ще се върнеш. Винаги се връщаш. Щом листата на дърветата приемат огнени цветове и бузите ми поруменеят на студения въздух ти ще се върнеш както винаги. И както всяка година ще ме зарадваш и ще обещаваш с ледени ласки, че никога повече няма да ме изоставиш. Но щом поникнат първите пролетни цветове ти отново няма да можеш да удържиш на обещанието си и ще ме напуснеш до следващите огнени цветове на есента.

2 коментара:

  1. Unikalno e Eli mnogo mi xaresva <33333 oshte pove4e 4e e posveteno ...straxotno

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не е тайна на кой е посветена. Ако не се сещаш сама можеш да ме попиташ, ако искаш. :)

      Изтриване